21/07/2024

Athens News

Lajme ne shqip nga Greqia

Mediat ruse janë të ndaluara në BE


Këshilli i shtatëmbëdhjetë majit BE ndaloi transmetimin e katër mediave në Bashkimin Evropian: RIA Novosti ruse, Izvestia dhe Rossiyskaya Gazeta, dhe
Portali Zëri i Evropës me bazë në Republikën Çeke. Ata do të bllokohen në të gjithë BE-në.

Shërbimi për shtyp i Këshillit të BE-së vëren se këto media janë nën kontroll të vazhdueshëm të drejtpërdrejtë ose të tërthortë të udhëheqjes së Federatës Ruse dhe luajnë një rol të rëndësishëm në vendosjen dhe mbështetjen e luftës së agresionit të Rusisë kundër Ukrainës, si dhe në destabilizimi i vendeve fqinje, shkruan “E vërteta evropiane”.

Megjithatë, duke iu referuar Kartës së të Drejtave Themelore, Këshilli i BE-së sqaroi se masat e dakorduara më 17 maj nuk do t'i pengojnë këto media të kryejnë aktivitete të tjera përveç transmetimit në Bashkimin Evropian: marrjen e intervistave, për shembull, ose kryerjen e kërkimeve.

Botimi vë në dukje se Federata Ruse po kryen një fushatë sistematike ndërkombëtare të manipulimit të medias dhe informacionit, ndërhyrjes dhe shtrembërimit të rëndë të fakteve me qëllim që të justifikojë dhe mbështesë agresionin e saj në shkallë të plotë kundër Ukrainës, si dhe për të forcuar strategjinë e saj për destabilizimin e vendeve fqinje. , BE dhe shtetet anëtare të saj.

Në veçanti, manipulimi dhe ndërhyrja e informacionit u drejtuan kundër shtetit ukrainas dhe autoriteteve të tij, qytetarëve ukrainas, partive politike evropiane, veçanërisht gjatë periudhave zgjedhore, si dhe kundër shoqërisë civile, azilkërkuesve, pakicave etnike ruse, pakicave gjinore dhe funksionimit të demokracisë. institucionet në BE dhe shtetet anëtare të saj.

Raportet se Komisioni Evropian dëshiron të shtojë burimin e informacionit të Zërit të Evropës në listën e sanksioneve u shfaqën më herët. Në mars, shërbimet e inteligjencës çeke thanë se faqja ishte përdorur për të përhapur propagandë dhe dezinformim anti-ukrainas në drejtim të Viktor Medvedchuk, kundër të cilit Republika Çeke vendosi sanksione.

Në mars të këtij viti Autoritetet çeke njoftuan zbulimin e një “rrjeti ndikimi të financuar nga Federata Ruse”, e cila ishte e angazhuar në shpërndarjen e narrativave shtetërore ruse në Evropë dhe korruptimin e politikanëve evropianë. Botimi gjerman Der Spiegel dhe gazeta çeke Deník N raportuan se pjesë e kësaj skeme ishte faqja e lajmeve Voice of Europe, e cila publikonte rregullisht thirrje nga politikanë evropianë për të ndaluar ndihmën për Ukrainën. Disa nga autorët e këtyre thirrjeve, sipas raportimeve të mediave, janë paguar para për këtë, shkruan Deutsche Welle.

Mediat shkruan se pas financimit të portalit qëndronte ish-lideri i partisë pro-ruse ukrainase “Platforma opozitare – për jetën” dhe kumbari i presidentit rus Viktor Medvedchuk. Faqja e internetit Politico raportoi se kishte identifikuar 16 ligjvënës të BE-së që folën në Zërin e Evropës, të gjithë politikanë të ekstremit të djathtë. Gazetarët nuk përmendin emra specifikë, por vënë në dukje se faqja publikoi gjithashtu intervista me anëtarë të Alternativës për Gjermaninë (AfD) populiste të krahut të djathtë – eurodeputeti Maximilian Krah dhe anëtari i Bundestagut Petr Bystron.

“Rossiyskaya Gazeta” është botimi zyrtar i shtypur i qeverisë ruse. Vjeshtën e kaluar, Bullgaria dëboi një punonjës të këtij burimi nga vendi dhe ndaloi hyrjen në BE për shkelje që, sipas qeverisë bullgare, nuk kishin lidhje me veprimtari gazetareske.

Moska do të detyrohet të marrë masa hakmarrëse në lidhje me vendimin e Këshillit të BE-së për të ndaluar aktivitetet e transmetimit të tre mediave ruse në territorin e Bashkimit Evropian, tha të premten Ministria e Jashtme ruse. “Ne kemi paralajmëruar vazhdimisht dhe në nivele të ndryshme se përdorimi i masave represive nga Bashkimi Evropian dhe shtetet e tij anëtare kundër mediave ruse dhe punonjësve të tyre nuk do të kalojë pa u vënë re nga ana jonë , – thuhet në komentin e përfaqësueses zyrtare të Ministrisë së Jashtme ruse Maria Zakharova, të publikuar në faqen e internetit të Ministrisë së Jashtme ruse.

Zëvendës zëdhënës i Sekretarit të Përgjithshëm OKB Farhan Haq nuk e komentoi vendimin e Bashkimit Evropian për të ndaluar transmetimin e një numri mediash ruse në territorin e tij. “Unë besoj se ky është një vendim i organit evropian, kështu që nuk kam çfarë të them në këtë drejtim. Ju mund të kontaktoni kolegët tanë të përfshirë në mbrojtjen e të drejtave të njeriut”, tha Haque.

Kujtojmë se në fillim të marsit 2022, me vendim të Këshillit të BE-së, Bashkimi Evropian ndaloi punën e kanaleve televizive ruse RT/Russia Today dhe Sputnik.



Source link

Verified by MonsterInsights